PODIJELI

Vjerovatno znate kako ne valja piti kafu navečer jer nećete moći spavati. To je logično jer je kafa stimulans. No, ona nije jedina takva namirnica.

Ako primjećujete da često imate poteškoća sa spavanjem, razmislite o namirnicama koje konzumirate. Mnoge od njih utječu na kvalitetu sna .

Vjerovatno znate kako ne valja piti kafu navečer jer nećete moći spavati. To je logično jer je kafa stimulans. No, ona nije jedina takva namirnica. Evo koje još namirnice uzrokuju nesanicu.

Brza pržena hrana
Istraživanja pokazuju da namirnice koje se pripremaju u velikoj masnoći poput pomfrija, čipsa i štapića mozzarele urokuju nesanicu. U biti, sva nezdrava pržena hrana koja se može pronaći u fast food restoranima, djeluje na organizam tako da ga razbudi pa spavanje postaje nemoguća misija.

Sirovo povrće
Francuzi sirovo povrće jedu s umacima kao predjelo i to zovu Crudité. Iako je sirovo povrće samo po sebi zdravo, ipak mu treba nešto duže da se probavi pa zna biti prilično turbulentno u probavnom sistemu. Ne treba posebno napominjati da to nije ugodna atmosfera za spavanje.

Suhomesnati proizvodi
Slanina, kobasica, salame… Iako za mnoge ukusni, suhomesnati proizvodi sadržavaju tiramin – derivat aminokiseline tirozina. Taj sastojak stimulira mozak što rezultira budnošću. Dakle, ako takve proizvode jedete navečer, nesanica vam je zajamčena.

Tamna čokolada
Vjerojatno ste već čuli da čokolade sadržavaju kofein, ali malo ljudi zna da ga tamne čokolade sadržavaju u velikim količinama. Točnije, u jednoj prosječnoj čokoladi ima ga kao u nekim energetskim napicima. Stoga izbjegavajte tamnu čokoladu u večernjim satima jer nećete moći spavati.

Slatkiši
Slatkiši, ali i sladoled također uzrokuju nesanicu. Potvrdilo je to jedno istraživanje iz 2000. godine. I ne samo to, kad konačno zaspete, mogle bi vas mučiti noćne more i to zahvaljujući nezdravim sastojcima u slatkišima.

Bezkofeinska kafa
Zabluda je, kako pokazuje nekoliko istraživanja, da u bezokfeinskim kafama nema kofeina. Ima ga, ali u nešto manjim količinama nego u običnoj kafi. Ipak, čak i te manje količine dovoljne su da vam naruše kvalitetni san, odnosno da uzrokuju nesanicu, prenosi Tportal.

PODIJELI