Niskotarifni autobusni prijevoznik Flixbus stiže u BiH: Do evropskih gradova po cijeni...

Niskotarifni autobusni prijevoznik Flixbus stiže u BiH: Do evropskih gradova po cijeni od nekoliko eura

1148
0
SHARE

Njemačka kompanija Flixbus mogla bi tokom sljedeće godine da donese jeftinu vožnju autobusom u Bosnu i Hercegovinu. Naime, Flixbus putnicima širom Evrope od 2013. godine nudi putovanje autobusom po uzoru na niskobudžetne aviokompanije. Karte je moguće kupiti putem interneta i, što se ranije kupe, cijena je niža. Na taj način, put između mnogobrojnih evropskih gradova postao je dostupan već po cijeni od nekoliko eura.

Kompanija je od polovine juna ove godine prisutna i u Hrvatskoj, a prema nedavno objavljenim podacima, njihovim autobusima putovalo je otprilike 140.000 putnika u toj zemlji. Sličnom uspjehu Flixbus se nada i u Bosni i Hercegovini i Srbiji. Kako kažu za portal eKapija u ovoj kompaniji, tokom 2017. godine nastavljaju umrežavati sve susjedne zemlje, piše ekapija.ba.

– Plan nam je da pored širenja mreže domaćih i međunarodnih linija u već postojećim državama, u 2017. počnemo rad u BiH i Srbiji. Cilj je da Flixbus poslovni model sada prenesemo na te zemlje i stanovnicima ponudimo nov nivo kvaliteta u putovanju autobusom, cijene koje su prihvatljive svačijem džepu i dostupnost gradova širom Evrope – kaže Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja kompanije Flixbus za region centralne i istočne Evrope.

Ova kompanija predstavlja kombinaciju tehnološkog startapa, e-trgovine i tradicionalnih prevozničkih kompanija, a njen uspjeh možda i najbolje pokazuje koliki uticaj digitalizacija može da ima na poslovanje i u oblasti u kojoj to možda i nije na prvi pogled očigledno.

Andre Schwammlein, suosnivač Flixbusa, i Deah Čebohin Flixbus tim je zadužen za planiranje mreže, korisničku podršku, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaju, kao i za sistem prodaje karata, upravljanje cijenama i razvoj poslovanja, dok operativni dio poslovanja, odnosno brigu o putnicima na samom putu, vrše domaći, regionalni prevoznici.

Čebohin ističe da su to uglavnom manja i srednja porodična preduzeća sa tradicijom poslovanja u autobuskom prevozu, pa njihovim angažovanjem Flixbus utiče i na podizanje privrednog rasta u državama u kojima posluje.Iako su u svim zemljama u kojima rade moguće kupovine karata i “na licu mjesta”, Flixbus donosi mogućnost kupovine putem mobilne aplikacije, kao i kontrolu karata i ulaska putnika u autobus putem QR kodova na pametnim telefonima.

Gdje god su proširili svoj poslovni model, kažu u Flixbusu, prihvaćeni su kao kompanija koja pruža bolji nivo kvaliteta u putovanju, alternativu deljenim prevozima (carsharing i carpooling), ali i avionskom i železničkom prevozu.

Ono što posebno ističe Flixbus u odnosu na konkurenciju jeste i besplatan Wi-Fi u vozilima, više prostora i utičnice između sjedišta, besplatni prevoz prtljaga, kao i mogućnost otkaza ili promjene putovanja do 15 minuta prije polaska, piše eKapija.ba.

Ipak, glavni aduti njemačke kompanije su cijena i veliki broj destinacija na koje voze njeni autobusi. Ovaj međunarodni autoprevoznik uspio je da, zahvaljujući svom inovativnom poslovnom modelu i tehnologiji, za nešto više od tri godine uspostavi mrežu od 100.000 dnevnih autobuskih linija između 900 destinacija u 20 zemalja Evrope.

(NKP.ba)