PODIJELI

Produženi vikend većine hrvatskih građana istodobno je bio i prvi udarni vikend ove turističke sezone, što najbolje pokazuju i gužve koje su u subotu vladale na graničnim prijelazima.Prema podacima MUP-a, u Hrvatsku je u subotu ušlo 126.870 osobnih automobila, što je za oko osam posto više nego lani u isto vrijeme. Ukupno je cestovnim prometom u subotu u Hrvatsku ušlo 423.967 putnika, od čega 347.160 stranih, što je za oko jedan posto više nego u isto doba lani, piše Jutarnji.hr.

Rast dolazaka

To predstavlja rast od 11 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani.

U dosadašnjem dijelu turističke godine najviše noćenja ostvarili su turisti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije i Velike Britanije, a najtraženiji oblik smještaja su hoteli s ukupno realiziranih osam milijuna noćenja. Top-destinacije po ostvarenim noćenjima u dosadašnjem dijelu godine su Dubrovnik, Zagreb, Rovinj, Poreč, Split, Umag, Medulin, Zadar, Pula i Mali Lošinj.

Pretekli Italiju

Istraživanje “Reisemonitoring”, koje je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub, pokazalo je da je Austrijancima naša zemlja vodeća inozemna destinacija, i to ispred Italije i Španjolske. U dosadašnjem dijelu godine Austrijanci su u Hrvatskoj ostvarili 440 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, što predstavlja rast od oko šest posto u odnosu na isto razdoblje lani.- Naša predviđanja govore da će hrvatski turistički sektor na razini cijele 2018. godine ostvariti porast turističkog prometa od pet do sedam posto, što predstavlja rast po stopi većoj od stope rasta predviđene za Europu.

Hrvatska je definitivno vrlo traženo odredište na stranim emitivnim tržištima, kako na onim tradicionalno jakim europskim tržištima, tako i na mnogim dalekim tržištima poput Kine, Koreje ili SAD-a gdje ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta – rekao nam je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

– Upravo je daljnje strateško pozicioniranje naše zemlje na dalekim tržištima jedan od ključnih ciljeva HTZ-a u narednom razdoblju jer je riječ o turistima koji svoja putovanja najčešće realiziraju izvan glavnog dijela turističke godine, što se strateški uklapa u temeljni cilj hrvatskog turizma, a to je stvaranje turističke godine na razdoblja predsezone i posezone – zaključio je Staničić za Jutarnji.hr.

 

 

(Jutranji.hr/ NKP.ba)

PODIJELI