Na web stranici FZ PIO/MIO (Federalni zavod za penziono i invalidsko osiguranje) navedene su brojne informacije, zakonske obaveze, pa čak i “vizija” i “misija” istog.
Vele da su (njihova “Vizija”) moderna profesionalna institucija koja jamči (garantuje) zakonitost u postupanju, osigurava kvalitetan servis osiguranicima i korisnicima…
Misija Federalnog zavoda provedba je postupka ostvarivanja prava iz mirovinskog osiguranja u skladu sa zakonom, u zakonskom roku i na učinkovit način.
Ta “moderna i profesionalna institucija”, koja postupke rješava “u zakonskom roku i na učinkovit način”, sa Ispostavom u KALESIJI, skoro cijelog mjeseca juna 2023.godine – NEĆE RADITI!
Tačnije, od 02.06.2023 do 28.06.2023, a nakon duge pauze prvi radni dan bi trebao biti 29.06.2023.


Nevjerovatno zvuči podatak da skoro mjesec dana neće raditi ispostava PIO u Kalesiji.
Provjerili smo, i nažalost je tačna ova informacija.
Veliki broj građana Kalesije, većino zrelije i starije životne dobi, “poljubi vrata”, a na vratima nezgrapno Obavještenje.
Brojevi telefona koji su ostavljeni kao i onaj sa web stranice koja je navedena “za dodatne informacije” su beskorisniki, odnosno na iste se niko ne javlja.
- O ovom slučaju smo poslali pismo/upit na e-mail adrese navedene na web stranici PIO, a eventualni odgovor, ukoliko bude koristan za građane, ćemo objaviti…
—
“Poštovani,
Obraćam Vam se ispred portala NKP.ba (fb: Nezavisni Kalesijski Portal), kao i u vlastito ime kao građanin općine Kalesija, kao urednik pomenutog web portala, te izabrani vijećnik u Općinskom vijeću Kalesija, – ZAŠTO STE GRAĐANIMA KALESIJE USKRATILI MOGUĆNOST KORIŠTENJA VAŠIH USLUGA TOKOM MJESENA JUNA 2023?
Naime, upoznati smo od srane nekoliko građana sa, na prvu nevjervatnom, informacijom da skoro cijeli mjesec JUNI 2023. Ispostava PIO u KALESIJI neće raditi, jer je, eto, uposlenik na tim poslovima na godišnjem odmoru.
Djelovalo je nerealno, jer je praksa da se za takve stvari obezbijedi zamjena.
(Dakle, niko ne spori pravo uposlenika da koristi svoj zakonom zagarantovani godišnji odmor, kao što koristi i ostala prava i privilegije, ALI ŠTA JE SA PRAVA GRAĐANA KALESIJE?
Također, zar poslovi u nadležnosti PIO nisu važniji od privatnog godišnjeg odmora od 20+ dana? Ukoliko je nešto hitno, planirano, ženidba, udaja, zdrvastvene ili neke dtreće obaveze – zar nije moglo i kraće od skoro mjesec dana – DOK SE NE PRONAĐE ZAMJENA, ili neki mehanizam da građani Kalesije imaju uslugu?!)
Napominjem da sam u više navarata zvao broj telefona PIO TK, kao i broj ostavljen na Obavještenju na kojem je navedeno “za informacija o predmetima i zahtjevima” – TE SE NIKO NE JAVLJA NA ISTE!
Pogledajte šta o vašem Zavodu piše na web stranici, pogotov pod “VIZIJA” i “MISIJA”.
Ukratko, pominjete kvalitet usluga, profesionalnost, učinkovitost (….), ali i ZAKONSKE ROKOVE (kakav je to “zakonski rok” ako građanin nema opciju uopšte da prijavi problem, stiuaciju, upit,,,)
— O gore navedenoj temi ću objaviti informaciju/vijest na web portalu NKP.BA, a nadam se da ću (ĆEMO – građani Kalesije) dobiti odgovor, koji može poslužiti kao korisna informacija građanima Kalesije.
Nadamo se da problem nećete viditi u nama i objavi/upitu, nego da ćete isti shvatiti kao građanski upit o pravima građana, te da će odgovor biti koncipiran u pravcu rješavanja (evidentiranog!) problema kako se u budućnosti ne bi ponavljalo.
Građani Kalesije nisu građani drugog i trećeg reda, i tražim(o) ista prava za građane Kalesije kao što imaju ostali građani BiH!
*** Pismo/e-mail šaljem na sve e-mail adrese koje sam pronašao na web stranici PIO, kao i za Administrativnu službu PIO TK, a u prilogu i nekoliko fotografija/slika (Ispostava PIO Kalesija, obavjestenje, slike poziva na brojeve tel. prema vama…) kao i dio sa vaše web stranice kao podsjetnik ŠTA JE VAŠ POSAO.
LP
Admir Karić” – napisano je u pismo za PIO/MIO BiH.









(NKP.ba)