CPA: Kartonske ambalaže i vrećice iz Kalesije stigle do Australije

CPA: Kartonske ambalaže i vrećice iz Kalesije stigle do Australije

646
0
SHARE
  • Kompanija CPA. d.o.o Tojšići-Kalesija lider je na bh. tržištu u oblasti kartonske ambalaže. Njihova tradicija proizvodnje duga je 40 godina. Svoje povjerenje ukazale su im mnoge bh kompanije, ali i svjetske kompanije.

Kompanija CPA. d.o.o Tojšići-Kalesija lider je na bh. tržišta u oblasti kartonske ambalaže. Njihova tradicija proizvodnje duga je 40 godina. Svoje povjerenje ukazale su im brojne bh kompanije, ali i svjetske kompanije. Njihove amalaže mogu se naći u Švedskoj, Njemačkoj, Australiji i drugim zemljama.

“Jedan od kupaca za kojeg pravimo ambalažu od samog početka je Mann+Hummel. Osim njih radimo za još mnogo kompanija kao što je Madi, Jami, BH Telecom, farmaceutske kompanije i druge”, kazala nam je Esadina Ušćuplić, direktorica prodaje CPA. d.o.o Tojšići-Kalesija.

Praviti kutije za brendove nije nimalo jednostavno, jer su to posebne kutije na kojima ne smije biti greške.

“Zbog toga je jako važno da kompanije imaju osobu od povjerenja koja za njih izrađuje ambalažu. Lojalnost kupcu i kupčeva lojalnost nama je jako važna”, dodala je.

esadina

Esadina Ušćuplić

Kartonske kutije made in BiH

Njihove ambalaže rasute su po cijelom svijetu zahvaljujući klijentima koji izvoze svoje proizvode. Stalno se edukuju kako bi napredovali i bili broj jedan u BiH. Tako je odnedavno u njihovoj ponudi pravljenje kartonskih vrećica.

“Većina vrećica koje se koriste u našoj zemlji su uglavnom porijeklom iz Kine, a ona je odnedavno smanjila izvoz. U tome smo vidjeli priliku za nešto novo u našoj ponudi. Već smo se specijalizirali u proizvodnji kartonskih ambalaža tako da su sljedeći korak vrećice”, istakla  je Esadina.

Trenutni problem koje imaju u ovoj branši su problem sa nestašicom repromaterijala i poskupljenjem do 300%.

“Imamo veliki problem sa repromaterijalima, iako smo  reagovali vrlo ozbiljno čim je zaprijetila nestašica kartona. Uvezli smo dodatne količine i obezbjedili zalihe. Konstantno poskupljenje neće stati. Sada je izgovor za poskupljenje plin koji je sastavni dio sirovine za proizvodnju kartona. To poskupljenje se odražava na proizvode. Tako je npr. keks koji je bio 1 KM sada je 1,5 KM”, pojasnila je direktorica prodaje.

ambalaža

Uprkos izazovima koji su pred njima neće stati. Trude se da svoje znanje i pozitivna iskustva prenesu na nove generacije.

“Najviše ulažemo u ljude i to je osnova na kojoj gradimo biznis. Mi smo jedna velika familija i trudimo se da na mlađe generacije koje dolaze u našu kompaniju prenesemo pozitivno iskustvo”,kazala je Esadina.

Poručila je da će se nastaviti boriti i raditi kako bi BiH predstavili u najboljem svijetlu.

(AKTA.ba/ NKP.ba)