Nakon izlaska na berzu i svih problema u koje je Facebook upao – ponajviše zbog nemogućnosti unovčavanja velikog broja (mobilnih) korisnika, Zuckerberg traži nove načine koji će omogućiti veću zaradu, a jedan od tih načina su i promotivne objave koje se moraju platiti da bi se prikazale većem broju korisnika.
No, zbog toga što kompanije danas moraju plaćati Facebooku određenu svotu novca (i po nekoliko hiljada dolara po objavi), Mark Cuban, preduzetnik i vlasnik NBA kluba Dallas Mavericks odlučio je posvetiti više pažnje drugim društvenim mrežama poput Tumblra, Twittera pa čak i nedavno osvježenog MySpacea.
Na Readwriteu kažu da su Cuban, ali i drugi poslovni korisnici ove društvene mreže nezadovoljni nedavnim promjenama koje je uveo Facebook zbog kojih objave kompanija dosežu sve manji broj korisnika pa zbog toga moraju Facebooku plaćati velik novac kako bi se povećao broj korisnika koji će vidjeti statuse i fotografije koje oni objavljuju na ovoj mreži.
Iz Facebooka su demantovali ove tvrdnje te kažu da su promjene uveli kako bi smanjili količinu spama i neželjenih poruka koje su se pojavljivale među novostima korisnika, zbog čega se nekim kompanijama uveliko smanjio doseg objava – nekima čak pedeset posto. Slično tvrde i na Tech Cruncheu na kojem kažu da su se objave na Facebooku i prije tih promjena prikazivale malom broju korisnika te da promjene nisu uvedene kako bi Facebook skupio više novca.
Cuban kaže kako su mnoge kompanije uložile velika sredstva u promociju na Facebooku kako bi njihove objave vidio veliki broj korisnika – svjestan je da mora postojati neko filtriranje objava, no sve više kompanija mora platiti određenu svotu novca kako bi se povećao ‘minimalni doseg’ korisnika koji vide te objave ako one nisu plaćene. Napominje i da veliki broj brandova nema posebne odjele za društvene medije te da oni smatraju da se njihove objave vidljive svim njihovim pratiocima na Facebooku, što naravno nije istina.
Šef Mavericksa priložio je i sliku na kojoj se vidi da, ako želi da njegovu objavu vidi više od milion pratilaca (1-1,8 miliona) na Facebooku, mora platiti tri hiljade dolara.
Upravo zbog toga želi povećati prisutnost svog košarkaškog kluba, ali i drugih kompanija koje posjeduje na društvenim mrežama poput Twittera, Tumblra, Instagrama i MySpacea koje su voljne podržati aktivnosti brandova i kojima neće morati platiti da bi se njegove objave prikazale maksimalnom broju korisnika.