Skakanje jača kosti

Skakanje jača kosti

227
0
SHARE

Novo istraživanje američkih naučnika je pokazalo da skakanje može imati veće prednosti za zdravlje kostiju, u odnosu na trčanje ili džogiranje.

skakanje

 U istraživanju je sudjelovalo 60 žena u dobi od 25 do 50 godina. Naučnici su mjerili gustoću njihovih kostiju na samom početku istraživanja i na kraju, odnosno nakon 4 mjeseca.

Gustoća kuka se povećala za 0.5% kod žena koje su skakale 2 puta po 10 puta svaki dan i uzimale kratku pauzu (30 sekundi) između svakog skoka.

Kontrolna grupa sudionica, koja nije sudjelovala u skakanju, je u istom vremenskom imala za čak 1.3% smanjenu gustoću kostiju.

Naučnici, čije je istraživanje objavljeno u časopisu American Journal of Health Promotion, ističu da je potrebno skočiti što više možete potpuno bosi.

Gustoća kostiju se drastično povećava tokom puberteta, ali se počinje smanjivati oko dobi od 25 godina. Da bi stvar bila još gora, starenjem smo manje skloni raditi vježbe koje jačaju i grade kosti.

U istraživanju su sudjelovale zdrave žene pa naučnici ističu da će svakako nastaviti s istraživanjem kako bi ustanovili hoće li rezultati biti isti kod žena koje pate od osteoporoze.

Naučnici ističu da čak i ako svakodnevno vježbate, svakako trebate skočiti 20 puta svaki dan. Ako ste posljednjih nekoliko godina većinom proveli sjedeći, nemojte očajavati jer nikada nije kasno da povećate gustoću svojih kostiju.

(NKP.ba)